Blogger Widgets

20 Kasım 2012 Salı

Ihlamur Mevsimi...




İşte geldi  ıhlamur mevsimi....
Havaların soğumaya başlamasıyla gösterdi kendisini bu güzel kokulu bitkimsi şey..

Nedense bitki çaylarına karşı bir sempatim olduğundan ve devamlı olarak da üşüttüğümden (her iki anlamda da algılanabilir:)) benim derdime deva olan ot..
Ne zaman ki bu bitkinin soğuk algınlığına iyi geldiğini öğrendim, o gün bugündür sabahtan akşama kadar tekrar tekrar kaynatıp içmekten helak oluyorum..
Hele birde içine elma ve çubuk tarçın koyunca değmeyin keyfime...

Şöyle akşam olsa, işten çıkıp evimin yolunu tutsam, aşkım ve oğluşumla birlikte giysek pijamalarımızı, geçsek televizyonun karşısına, alsak elimize de ıhlamurlarımızı ne kadar güzel olur..Aaa pufidik patiklerimizi giymeyi unuttum..:)) Heh birde onu giyince...Allah'ım ya minicik şeylerden de mutlu olunabiliyormuş:))) Neyse bugün bu hayallerimi gerçekleştirmeliyim....

1 yorum:

Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

ıhlamuur cok severim :)

bende beklerim :)

http://shoeeobsessionn.blogspot.com/