Blogger Widgets

5 Kasım 2012 Pazartesi

Consym-Uçak Bileti

Yolda orda burda şurda herhangi bir yerde bir tanıdıkla karşılaşınca aramızda geçen rutin diyalog..

X Amca     :Selam kızım nasılsın?
Ben        :İyiyim amcacığım saolun siz nasılsınız?
X Amca     :Sağol kızım teşekkür ederim..İyi olmaya çalışıyoruz işte.
Ben        :İyi görünüyorsunuz maşallah..İyisiniz iyisiniz..:)))
X Amca     :Allah bu günlerimizi aratmasın kızım bizim yaş aldı başını gidiyor...Asıl sizleri sormalı..Ne iş yapıyordun kızım sen?
Ben        :Amcacığım ben yakın bir zamanda turizm acentesi açtım..Uçak bileti,otel,tur gibi şeylerin satışını yapıyorum.
X Amca     :Maşallah kızım...Hayırlı olsun.Allah utandırmasın inşallah..
Ben        :Amin amcacığım amin..Bizimde temennimiz bu zaten..
X Amca     :Uçak bileti nerelere satıyorsun kızım??
Ben        :Nereye istersen,hangi hava yolunu istersen hepsini ayarlıyorum amcacığım.
X Amca     :Hadi ya Kayseri'ye de gönderiyor musun kızım??
Ben        :Her yere amcacığım her yere...Sen iste dünyanın öbür ucuna göndereyim seni.....

diye uzayıp gidiyor işte..O kadar çok bu diyaloga maruz kalıyorum ki, bu yüzden açıklama gereği duyuyorum..Dünyanın her yerine uçak bileti kesebiliyorum..Eğer hava yolu tercihiniz varsa da onu da ayarlayabiliyorum...Duyanlar,görenler diğerlerine anlatsınlar... :))Ofisimin bilgilerini daha önceki postlarımdan birinde bahsettim..Numaram ise,işte yukarıdaki resimde mevcut..Sadece bir numara ötenizdeyim,7 gün 24 saat her türlü işlerinizi halledebilirim..;)

Hiç yorum yok: