Blogger Widgets

5 Kasım 2012 Pazartesi

Bayram şekerimizle ilk bayramımız:)





Bu bayram oğluşumuzla geçirdiğimiz ilk bayramımız...Biz bayramda doğmasını beklerken bizimki biraz aceleci olduğundan bayramdan tam bir ay önce doğdu. Anlayacağınız bu papyonlu ve şapkalı minik bu fotoğraflarda tam  bir aylık..

Bayramın ilk günü kalktık. Bebeğim, ben ve babası cicilerimizi giydik ve annaneye bayramlaşmaya gittik..Henüz çok küçük olduğumuz için bayram harçlığı kopartamadık ama önümüzdeki bayram kocaman bir abi olacağımız için harçlıkları indireceğiz cebe:))

Bir anne olarak iç çekerek "ahhhh o günleri de görür müyüz acaba?" diye içimden geçirmeden edemiyorum..Ama aynı zamanda da biliyorum ki o iç çekerek andığım zamanlar o kadar çabuk gelecek ki nasıl olduğunu hiç anlayamayacağım...

Ama ben miniğimin bu halini de çok seviyorum..O kadar masum,o kadar saf ki hep böyle kalsa da olabilir:)) Tabi uyku düzeni de yoluna girse tam süper olacak... O da olur inşallah..Aslında doğduğundan beri o kadar az uyuyorum ki...Ama yakınmak şöyle dursun "gık" bile demiyorumm..İşte buna da annelik deniliyor galiba;)

2 yorum:

Derya dedi ki...

yemelik yutmalik, masallah. papyonuda pek yakismis.
Sevgiler Derya

MERetROSE.blogspot.de

ÖZLEM EKİCİ KAVUK dedi ki...

Teşekkür ederiz Derya;))