Blogger Widgets

31 Ekim 2012 Çarşamba

Biz henüz 2 günlüğüz..

video

Herkese Merhabaaaaaa!..
Benim oğlum doğdu hatta bir aylık bile oldu..Ama doğduğu an sanki 5 dk öncesiymiş gibi..Ne çabuk geçmiş bu bir ay..İşte böyle yıllar geçecek ve biz ne olduğunu anlamadan benim karabiberim bir bakmışsınız kocaman bir delikanlı olmuş:)

Her anını belgelemek istiyorum..Çünkü bu  sevimli zamanlarını bir daha göremeyeceğiz..O anları yaşayacağız ve bitecek..Ama ben ve fotoğraf makinem bu anları ölümsüzleştirmek için iş birliği içerisindeyiz:)) Fırsat buldukça güzel ve de doğal pozlar yakalamak için uğraşıyorum..

Bu video ise babası tarafından cep telefonuyla çekildi..Burada benim miniğim henüz 2 günlük ve küvezde.
Hamileyken idrar yollarımda iltihap olduğundan, bebeğimin kanına mikrop bulaşmış..Çok da önemli bir şey değilmiş ama 1 hafta kadar bir süreyi hastanede geçirmesi gerekmiş..Bizde ne yapalım mecbur doğar doğmaz ayrılmak zorunda kaldık oğlumuzdan..O bir haftayı ise ne siz sorun ne de ben anlatayım...

Hastanede kaldığı bu bir hafta boyunca her gün görmeye gittik bebeğimizi..Her gittiğimizde uyuyordu sadece ikinci günü uyanıktı ve bu görüntüleri çekebildik..Çipil çipil gözleriyle baktığı bu videoyu ondan ayrı kaldığım her saniye tekrar başa sararak izlemekten hiç yorulmadım.. Allah'ım bizi bir daha hiç ayırmasın ve bana bir ömür boyu oğluşumu videodan değil de canlı canlı izlemeyi nasip etsin inşallah...Amin...

Hiç yorum yok: