Blogger Widgets

28 Ağustos 2012 Salı

Burhaniye-Balıkesir

Bayram dolayısıyla aile ziyaretimiz için Balıkesir'deydik. Hazır gitmişken Ören'e uğramadan da edemedik. Sadece Ören'e değil Akçay'a da uğradık.Vaktimiz sınırlı olmasaydı eğer Ayvalık, Altınoluk ve özellikle de Cunda Ada'sına gitmeden geri dönmezdim ama neyseee...

İlk defa bir yaz tatilinde denize giremedim..
Daha doğrusu girmek istemedim..
Uzun lafın kısası kocaman göbeğimle görüntü kirliliği yaratmak istemedim :))
Bu yüzden bu yaz bana eşimin denize girmesini izlemek düştü..
İşte eşimi izlerken gözüme çarpan detayları da sizlerle paylaşıyorum şimdi...

Bu arada eğer yolunuz düşerse, Ören'e uğramadan sakın gitmeyin çünkü çok güzel bir denizi var..Özellikle tenha yerlerini keşfederseniz rahat rahat denizin keyfini çıkartabilirsiniz..






 

















Hiç yorum yok: