Blogger Widgets

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Sultan Ahmet

Geçtiğimiz hafta sonu annem, yengem ve kuzenlerimle kısa bir Sultan Ahmet, Eminönü turu yaptık. Asıl amacımız benim miniğime Eminönü'nden bir şeyler almaktı.Sultan Ahmet'te tramwaydan inerek geze geze tuttuk Eminönü yolunu..
Hazır Sultan Ahmet'e gelmişken ihtişamlı camimizi de bir ziyaret edelim dedik.
Bu arada Ramazan için çadırlar kurulmaya başlanmış bile..Henüz bitmemiş ama fazla uzun sürmez sanırım.
Yine bu Ramazan'da Sultan Ahmet çok eğlenceli olacağa benziyor.Kesinlikle bir kaç iftarı orada, o atmosferi sindire sindire geçirmek gerektiğini düşünüyorum..

Bu arada bebeğime o kadar güzel şeyler aldım ki görmeniz lazım.
Eğer Eminönü'nde nerede bebek kıyafetleri satılıyor diye sorarsanız "Havuzlu Han" derim.
Koca bir han sırf bebek eşyalarına ayrılmış. Aradığınız her şeyi bulabilirsiniz..
Ama eğer Eminönü ucuz olur, gidip oradan alışveriş yapalım derseniz pek tavsiye etmem.
Çünkü ucuz falan değil. Aksine bazı şeyler baktığım çoğu yerden daha pahalı geldi bana. Özellikle de elektronik aletler.
Ben şimdilik daha kıyafet alma aşamasındayım. O kadar çok kıyafeti oldu ki daha şimdiden, ne ara giyecek onları çok merak ediyorum.
Şuana kadar aldığım her şeyi de, eğer üşenmeyip fotoğraflarını çekebilirsem daha sonraki yazılarımda görebilirsiniz belki..













Hiç yorum yok: