Blogger Widgets

20 Temmuz 2012 Cuma

♥ "Salavat Kumbarası" ♥

Bugün Ramazan'ın ilk günü..
Herkeste tatlı ama bir o kadar da yorucu heyecan fulyası oluşmuş durumda.
Etrafıma bakıyorum da kim ne olursa olsun Ramazan gelince bütün kötü alışkanlıklarını bir kenara bırakıp, Allah rızası için bir şeyler yapma çabasına giriyor..
Bu durum da tabii ki benim çok hoşuma gidiyor.
Herkesin aynı zaman diliminde, aynı saflıkla bir ahenk oluşturması, içimde bilmediğim bir sevinç hüzmesinin belirmesine neden oluyor.

Bundan dolayı, bir yandan diğer insanlar adına mutlu olurken, diğer yandan da kendi açımdan içimde bir burukluk yaşıyorum...
Çünkü; ben bu Ramazan'da hamile olduğum için oruç tutamıyorum..
Bu nedenden dolayıda sanki kendimi çok aşağılık birisiymişim gibi hissediyorum..
Bundan ötürü benimde bir şeyler yapmam, Allah'ın rızasını kazanmam gerekir diye düşünürken aklıma bir şey geldi.

Madem oruç tutamıyordum o zaman başka bir şeyler yapmalıydım..
Ardından biraz düşündüm, taşındım, ee birazcıkta kaşındım ve buldum..
Dedim ki "ben bir kumbara oluştursam ve bu kumbara bizim gönüllerimizin kumbarası olsa.."
İçimizdeki bütün güzellikler bu kumbaranın içine dolsa nasıl olur?

Sonra da düşündüm ve dedim ki "blogumda bir yazı yazayım ve bunu yayınlayayım.".
Allah'ını seven ve onun için bir şeyler yapmak isteyen kulları da belki farkında olmadan bir kaç saniyelerini vererek ufak tefekte olsa sevap kazanabilirler..
Ben de böyle bir şey başlattığım için umarım hayırlara vesile olurum belki diye düşündüm..

Şimdi benim amacım; bu sayfaya ulaşan arkadaşların "Salavat" getirmesi..Belki bilmeyen ya da unutanımız varsa  
 ("Allahümme salli alâ seyyidina Muhammedin ve alâ âli seyyidina Muhammed")
diyerek salavat getirmiş oluyoruz..Amacımız en yüksek rakama ulaşmak..

Eğer çektiğiniz salavatları bana ulaştırırsanız Ramazan ayı sonunda ne kadar çok Allah'ı andığımızı görebiliriz.
Nasıl ulaştırabiliriz derseniz çok kolay..
İsterseniz bu yazının altına yorum olarak, 
İsterseniz mail adresime (ekici.1988@hotmail.com),
İsterseniz de twitter(https://twitter.com/OzlemEkiciKavuk ) ya da facebook (http://www.facebook.com/ozlem.e.kavuk ) hesaplarımdan bana ulaşarak ne kadar salavat çektiğinizi rakamla belirtebilirsiniz.

Unutmayalım ki -bu ayda cennetin bütün kapıları açık..
O kapılardan içeri girmek ya da girmemek bizim elimizde..
Hep birlikte el ele cennetin kapısından geçmek dileğiyle diyorum ve salavat sayılarınızı bekliyorum:))

5 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

ne güzel bir yazı olmuş :)

ÖZLEM EKİCİ KAVUK dedi ki...

Çok teşekkür ederim:)) Ben şimdi 15 dakikamı bile almadan tam 100 tane salavat çektim.. Bunu ilk olarak ben başlatayım umarım devamı gelir;))

Gabriele V. dedi ki...

Hello dear,
maybe you would like to follow each other's blogs with blogger and bloglovin? I really like yours!

http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

have a nice day!
gV

chfashiontrend dedi ki...

selam,
bloğunu yeni keşfettim canım takipdeyim...sevgiler

ÖZLEM EKİCİ KAVUK dedi ki...

Bende de selam:)
Zaten çok uzun zaman olmadı blogumu açalı.Güzel şeyler paylaşmaya çalışacağım takipte kal;)