Blogger Widgets

24 Temmuz 2012 Salı

Beyin Maratonum.

Dün gece aşırı sıcaklardan bunalan ben ve eşim kısa bir beyin fırtınasının ardından balkonda yatmaya karar verdik..Aldık malzemelerimizi serdik yere, sonra püfür püfür esen balkonda sabaha kadar arada sırada delikli de olsa bir uyku çektik.

Kafamı yastığa koydum..  
Koyar koymaz fark ettim ki artık gün bitmişti ve rahatlama vaktiydi.
Gerçekten de öyle miydi acaba??
Aslında yanılıyordum galiba!.
Çünkü asıl maraton kafamı yastığa koyduğum anda başlamıştı.
-Beyin maratonum...


Düşüncelerim kafamın içinde oradan oraya zıplayıp, beynimi alt-üst etmeye başlamışlardı.
Düşünecek o kadar çok şeyim varmış ki ben de o an anladım.
Resmen üst üste binmişlerdi hepsi.
İlk önce beni çözümle der gibi hepsi birden üşüştüler beynimin uçurum kenarına.
Teker teker aldım bende.
Her birisini beynimin ayrı bir odacığına misafir edip, çözümlemeye çalıştım..
Kimini bir sonuca ulaştırırken, kimileri ise muallakta kaldılar..
Her birisinin gönlünü hoş tutmaya çalıştım.
Ama daha sonra aşırı derece yorulmuş bedenimin verdiği sinyallerle artık uyuma vaktimin geldiğini anladım.
Hemen bütün düşüncelerimi toparlayıp daha sonra yeniden buluşmak üzere onlarla vedalaştım.

Sonradan fark ettim ki;
-Bu durum, beni vücudumun yorgunluğundan daha fazla yormuştu.

Tam göz kapaklarımı kapatıyordum ki; 
-Gökyüzü çarptı gözüme..
Seçilmeyecek kadar küçük ve bize bir o kadar da uzak yıldızları fark ettim.
Hepsinin ayrı ayrı yerlerde olduğunu, hepsinin de tek başlarına hayat mücadelesi verdiklerini düşündüm.
Sonra birden kafamı sağıma çevirdim ve yanı başımda yatmakta olan "aşkım"ı gördüm.
-Gülümsedim..
Çünkü ben yıldızlar gibi yalnız değildim..
Çünkü benim bir eşim ve karnımda gün be gün büyümekte olan bir oğlum vardı..
Daha sonra, bir yandan elimle karnıma dokunurken, bir yandan da eşime sarıldım ve güvenli kolların arasında olmanın verdiği hisle, gözlerimi hafif bir tebessüm çakarak kapadım.
-Hee unutmadan;
Gözlerimi kapamadan önce yıldızlara nispet yapar gibi bakıp, pis pis de sırıttım.:))

Hiç yorum yok: