Blogger Widgets

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Bebeğimin çeyizi.

İşte bizim minnak oğlumuzun yani  "Fırtına"mızın çeyizi.
Galiba biraz abartmışız ama olsun.
Bu ilk çocuk olduğundan annem ve ben ne gördüysek aldık..
Hepsini bu kadarla sınırlı da sanmayın..
Fotoğraflarını çekebildiklerim, aldıklarımın dörtte biri desem yalan olmaz herhalde..

Artık iki ayımız kaldı doğuma.
Ne olur ne olmaz diye çantamızı şimdiden hazırlamaya başladık..
Bunun için Fırtına'nın çoğu kıyafetini yani doğumda lazım olacak şeyleri yıkadık..
Bu arada anne adaylarına bir not; öyle çocuğun kıyafetlerini kendi kıyafetlerimizle atmamamız, hatta sabun tozuyla yıkamamız gerekiyormuş annem sayesinde bunu da öğrenmiş oldum..
Şimdi geriye büyük parçalarımız kaldı..
Bebek arabası ve beşiği dışında hemen hemen her şeyi tamam gibi.

Bu arada eşim ve ben bir seyahat acentesi açma girişimindeyiz bu sıralar...
Umarım hayırlısı olur.Umarım bebeğimiz bize şans getirir..
Anı Tur'un satışlarının olacağı, her türlü hava yolunun bilet satışlarının yapılacağı, kongre, sempozyum düzenlemelerinin olacağı, vize pasaport işlemlerinin halledileceği, kültür turları, mavi yolculuk gibi aklınıza gelecek her şeyin yapılacağı bir yer olacak..
Acentemizin adı ise "Consym Travel" olacak..
Yerimiz Bakırköy Meydan'da. Ofisimiz ise şu anda tadilat aşamasında.. 
Çok güzel bir ofisimiz olacağına eminim...
Her şey bembeyaz...Bütün her şey bittikten sonra fotoğraflarını çekersem sizlerle de paylaşabilirim..

Kısa bir reklam arasından sonra ise konumuza devam edelim..
Hem çalışıp hem de bir yandan kendi ofisimizi açma çabası içerisinde olduğumuz için,
bu yoğunluk sebebiyle bebeğime fazla zaman ayıramıyorum..
İyi ki daha doğmadı yoksa kat kat fazla vicdan azabı çekerdim..
Bu güne kadar hiç gün saymıyordum, hatta kaçıncı haftada olduğumu bile hesaplamıyordum ama artık yavaş yavaş gün saymaya başladım..
Sayılı gün ya umarım çabuk geçer..
















Hiç yorum yok: