Blogger Widgets

26 Haziran 2012 Salı

Miniğim..

Bugünde birazcık oğluşumdan bahsedeyim dedim.. Biz artık 5 buçuk aylık olduk. Kaldı 3 buçuk ayımız... Ultrasonda daha 2 buçuk aylıkken gördüğümüzde minicik ama kımıl kımıl bir şeydi. Ama şu ana kadar ben doğru düzgün bir şey hissetmiyordum bebeğimin kımıldadığına dair.. O zamandan beri bayağı yol kat etmemize rağmen bizimkinde elle tutulur bir hareketlenme yoktu.....
Çok merak ediyordum acaba ne zaman tekme atmaya başlayacak diye.. Arada sırada da acaba benim bebeğim yoksa uyuşuk bir şey mi diye düşünmekten de kendimi alamıyordum derken başladık artık "tampiri tam tam tampiri tam tam" diyerek ayak sesleri çıkarmaya:))) Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam ...
Arada bir sanki karnımın içerisinde yüz birlerce kabarcık teker teker patlıyormuş gibime geliyor..:)  Böyle olduğu zamanlarda ilk önce bir ürküyorum ama daha sonra toparlanmam çok da zor olmuyor... Anliyorum ki bu benim miniğimin ayak sesleri.....
Artık endişelenmiyorum... Çünkü bebeğimin gümbür gümbür "ben geliyorum" diyen ayak seslerini duyuyorum.. 
Ardında da sessizce fısıldıyorum miniğime;
"Sen mutlu  ol bebeğim annen her türlü acıyı çekmeye şimdiden hazır...."

Hiç yorum yok: