Blogger Widgets

25 Haziran 2012 Pazartesi

Hafta Sonu


Ben hafta sonu ne mi yaptımm??
Evde oturmaktan canı sıkılan biz; yani kocam ve ben, giyindik ve attık kendimizi dışarı..
Ne yapalım nereye gidelim derken bir şey bulamadık...
Eeee o zaman haydi Marmara Forum'a gidelim bari dedik..



Zaten biz iki obur oraya gidene kadar çoktan acıkmıştık..Hiç bir yere uğramadan direk Green Salads'a gittik.



Aşkımın ne kadar acıktığını fotoğraftan anlayabilirsiniz:))


Ne zaman Marmara Forum'a gitsem yiyecek ihtiyacımı kesinlikle Green Salads'tan karşılıyorum.Çünkü onun bu çıtır soslu ekmeklerine ve Barbekü Soslu Tavuğuna bayılıyorum.



Karnımızı doyurduktan sonra ne yapalım derken sinemaya girmeye karar verdik.Benim bitanecik kocamın yaptığı seçimle 3 boyutlu Pirana filmini izledik.


Eğer nasıldı diye soracak olursanız, ne iyi ne de kötü diyebilirim..Bazı yerlerini gerçekten beğenirken, bazı yerlerini ise çok basit ve de saçma buldum..Ama yine de merak edenler için görmenizde fayda var derim..

Böyle işte filmi izledikten sonra da biraz dolaşmanın ardından, kalabalıktan sıkıldık ve evimizin yolunu tuttuk.
Anlayacağınız bir Pazar'ımızı da böyle geçirmiş olduk..

Hiç yorum yok: