Blogger Widgets

27 Haziran 2012 Çarşamba

Fıkra Gibi!..

Günlerden bir gün, yani dün eşim iş çıkış saatinde ofisimi ziyaret etti.. Dediğim gibi iş çıkış saatine denk geldiği için beraber gittik evimize. Giderken her zamanki gibi ulaşım aracı olarak tramwayı tercih ettik.
Derken çok komik bir şey oldu..Ya da bana öyle geldi..Anlatayım o zaman ne olduğunu sizde bilin:))

Eeee ben hamile olmamın verdiği avantajla artık bu tür toplu taşıma araçlarında rahatlıkla yer bulabiliyorum. Tramwaya bindikten kısa bir süre sonra kendime bir yer buldum.. Ama eşim ayakta kaldı. O da yukarıdan tutunmayı tercih etmişti ki gözüme bir şey çarptı. 
Eyvahhh!...
 Kocamın atleti caprisinin belinden dışarı çıkmıştı. Yukarıdan tutunduğu içinde bu rahatlıkla görülebiliyordu.. En takık olduğum durumlardan birisi olduğu için hemen uyardım tabi eşimi..
"Aşkım atletin dışarı çıkmış, düzelt istersen diye!.."
Eşimin bana verdiği yanıt ne dersiniz??
"Aşkım sen organik mi tercih edersin, yoksa hormonlu mu??"
Anaaaaa!...
Ne demekti şimdi bu?? Afalladım bir an bu cevap karşısında. Ben ne diyordum eşim ne diyordu..
"Ne alaka ya tabii ki de organik" dedim bunun üzerine.
Ama anlamadım konumuzla olan alakasını. Nerden gelmişti şimdi bu soru aklına diye geçirirken içimden..
Eşim ne dese beğenirsiniz...
"Tamam işte aşkım bende organiğim, bak benden doğalını nerde bulabilirsin" demez mi!..
Bir kaç saniye yüzüne baktım, jeton sonradan düştü bende..
Eee düşüncede ne oldu tabi kopuş o kopuş eve gidene kadar aklıma geldikçe güldüm kendi kendime:)))


Hiç yorum yok: