Blogger Widgets

29 Haziran 2012 Cuma

Afiyet olsun:)

Sıcak yaz günleri eşittir dondurma demektir çoğu kişi için (özellikle de benim için:)).
Eeee artık alternatif dondurma çeşitleri günümüzde oldukça fazla olduğu içinde herkesin damak zevkine göre bir şeyler bulmak mümkün..
Benim en çok beğendiklerimden birisi de "Kavun İçi Dondurma"..
Yaz tatili için gittiğim Cunda Ada'sın da  ilk kez keşfettiğim bu vazgeçilmez lezzeti nedense dün acayip derecede canım çekti..Yani aşerdim:))
Ne yapsam, nerden bulsam diye çok düşündüm ama İstanbul'da daha önce hiç görmemiştim ki...
Bir koşu Cunda Ada'sına da gidemeyeceğime göre..:))
Düşündüm taşındım "ne var canım bunu ben kendimde yaparım atla deve değil ya" dedim kendi kendime..
Gittim malzemeleri aldım ve bu muhteşem lezzeti yapmaya başladım...

1-) İlk önce attım kavunu lavaboya....


2-) Ardından başladım bir güzel yıkamaya..


3-) Sonra yarım yamalakta olsa ortadan ikiye böldüm gördüğünüz gibi..



4-) Bunlarda evimin tam karşısındaki Meşhurrrr Toros Dondurma'cısından aldığım meşhurr dondurmalar:))





5-) Bunlarda yine dondurmacıdan aldığım kırılmış fındık tanecikleri..



6-) Ve sonunda içini oyup, çekirdeklerini çıkarttığım kavunun içine doldurdum buz gibi dondurmaları..



7-) Ardından kendi damak zevkime uygun olduğu için üzerini çikolata sosuyla süsledim.


8-) Veee işte geldik müthiş sona....Üzerine fındık taneciklerini de döktüğüm kavun içi dondurmam servise hazır...


  Sonra ne mi yaptık oturduk eşimle afiyetle yedik tabii ki de...:))

Hiç yorum yok: