Blogger Widgets

24 Mayıs 2012 Perşembe

Tramway Rezaleti

Artık iyice zıvanadan çıkmış durumdayım galiba... Hamileliğimin 18. haftasındayım yani bu demek oluyor ki 4.5 aylık olmuşuz.. El alemin karnı davul gibi olmuş ama bende tık yok. Ve ben hiç hamile gibi durmuyorum. Kimse hamile olduğumu anlamıyor.. Gıcık oluyorum bazen bu duruma.. Hemdeee çokkk!...
Özellikle de toplu taşıma araçlarında. Hamile olduğumdan mıdır bilinmez ama artık toplu taşıma araçlarında oturmak istiyor canım.. El alem gider meyve, pasta, çikolata aşerir bende herhalde tramwayda oturmayı aşeriyorum.  Ama nafile, kimse bana yer vermiyor işte:(((
Niye bana kimse yer vermiyor??.. Hani hamilelere, çocuklu bayanlara, yaşlılılara ve gazilere yer verilirdi yaa bana niye yer veren yok..?? Ya ufacık çocuk yayılmış paşalar gibi, karnımı gözüne sokcam nerdeyse bana hala yer vermiyor.. Kıl oluyorum, kendi kendime triplere giriyorum ama maalesef bir faydası yok!...
Bazende şeytan diyor ki geçir kafasına çocuğun "kalk uleeeeen ben oturcam orda, görmüyor musun hamileyim ben??" diye avazın çıktığı kadar bağır.. Sonra birden sakinleşiyorum "amann Özlem dur" diyorum kendi kendime. Çocuk nereden bilsin hamile olduğunu, yaparken yanında mıydı? :))))) İşte böyle gel-gitlerim oluyor arada bir ... Neyse artık bu kadarcıkta olsunn yani.. Hormonlardandır o hormonlardan.:)))))

Hiç yorum yok: