Blogger Widgets

26 Mayıs 2012 Cumartesi

Seçmece Bunlar!........

Bana göre bowling topu demek karpuz demektir, hem de delikli karpuz...Keşke o deliklerin içini kırmızıya boyasalar birde hepsini yeşil yapsalar ne güzel olur ama....

Bazende deliklerine bakınca sanki bana pis pis sırıtıyorlarmuş gibime geliyor."Bekle birazdan ayağının üzerine nasıl atıcam kendimi" der gibi...Tırsmıyor değilim o delikleri görünce, daha bir sıkı tutuyorum topları...

Bowling topunu tutarken yapılan hareket vardır bide, Spider Man'in ağ atma hareketinden esinlenilen, bayılıyorum ona..Bir ara topu tutarken amacımdan çıkıp 'çuvvvv çuvvv' diye ağ atmak geliyor aklıma:))

Bu kadar muhabbetini ettik ama aslında çok üzülüyorum ben bu toplara..Yazık üç tane delik var üzerlerinde..Delik olmasını geçtim, birde o deliklere parmak sokuluyor. Kim icat ettiyse, acaba ne fanteziler eşliğinde icat etti bu topu çok merak ediyorum açıkçası..











Hiç yorum yok: