Blogger Widgets

17 Mayıs 2012 Perşembe

Küçük bir merhaba demek istemiştim sadece...

Yaşıyorum, beni meşgul etmeyin lütfen...Bu bir cümledir..Fakat dize de olabilir, özlü sözde.İnsan da böyledir. Ne isterse olabilir.Hatta insan bile olabilir..Bizi şaşırtabilir hiç ummadığımız bir anda. Bazı insancıklar tanıdım yüzlerinde maskeleri yok, bazı maskeler gördüm içinde insan yok mesela. Ne garip bir hayat!... Bu yazıyı yazdım ama yazılsa da olurdu aslında yazılmasa da!..Ama ne yazık ki ben yazmayı yeğledim.. Var mı itirazı olan?.. -Yok -Olmasında zaten!....Saçmalayarak giriş yapmak istedim belki..Bir yandan da iyi olabilir diye düşünüyorum aslında.. Çünkü daha sonra normal ya da normale yakın yazılar yazarsam, önceki saçma salak yazımı görüpte şükretmenizi istiyor olabilirim ama olmayabilirim de..Neyse şimdilik herkese "merhaba" ..Bu günlük bu kadar kafa karışıklığı yeter. Aslında belki de yetmeye bilir de..Neyse sustum işte!...

Hiç yorum yok: